Neuromarketing maakt reclame effectiever
Wat wil de klant nou écht?
https://vicinity.picsrv.net/image/1786/0/35596/3aa86506830868298ce82ece5f9d7e51/20160127PostNLwpNeuromarketing_voorkant_LR.jpg

Of een reclame-uiting het gewenste effect heeft, is afhankelijk van welke activiteit de uiting in het brein veroorzaakt. Neuromarketing is een van de betrouwbaarste methoden om deze activiteit te meten. Door middel van een hersenscan kan in kaart gebracht worden of een reclame-uiting mensen raakt of niet. Deze wetenschap is inmiddels zover ontwikkeld dat het ook voor MKB-bedrijven aantrekkelijk én betaalbaar begint te worden om campagnes van tevoren te laten testen.

Wil je meer weten over neuromarketing en de mogelijkheden voor jouw bedrijf? De whitepaper ‘Wat wil de klant nou écht’ beschrijft wat neuromarketing is, hoe het werkt en wat het voor een ondernemer kan betekenen.

Nieuwsgierig geworden? Vul onderstaand formulier in en ontvang een pdf met de whitepaper.

* Verplichte velden

E-mailadres
:
*
Bedrijfsnaam
:
*
Voornaam
:
*
Tussenvoegsel
:
Achternaam
:
*
Geslacht
:
*
Telefoonnummer
:
*

Wie ben je in je werk?
Bedrijfsgrootte
:
*
Functieniveau
:
*
Werkveld
:
*

De whitepaper ‘Wat wil de klant nou écht?’ word je aangeboden door PostNL. Jouw gegevens worden daarvoor doorgegeven aan onze partner PostNL. Zij kunnen vrijblijvend contact met je opnemen. Zij houden je maandelijks op de hoogte van nieuws en ontwikkelingen op het gebied van direct marketing. Wanneer je hiervoor geen belangstelling hebt, kun je je heel eenvoudig in deze maandelijkse nieuwsbrief afmelden.

Sprout verstuurt ook dagelijks een eigen nieuwsbrief. Wanneer je deze wil ontvangen, dan kan je dat hieronder aanvinken.
Ja, ik wil de Sprout nieuwsbrief.

Ja, ik wil de Sprout nieuwsbrief
:
  

 
 
MT MediaGroep | © Alle rechten voorbehouden